Barion Pixel 4HOMES
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Linke Rudolf EV
Telefonszám: +3670-509-6492
info(a)4homes.hu
Nyilvántartási szám: 43058922
Adószám: 67063664-2-42

» ÜZLETI FELTÉTELEK
ÜZLETI FELTÉTELEK

Ezeket a feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák.

Jelen ÁSZF tartalmazza a 4HOMES.HU webshop (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint.

A Webáruház címe: www.4homes.hu

A webáruház üzemeltetőjének adatai:

Cégnév: Linke Rudolf egyéni vállalkozó

Székhely címe: 1173 Budapest, Csabai út 41. (NEM értékesítő hely!)

Nyilvántartási szám: 43058922

Bejegyző és nyilvántartó hatóság: Budapest Főváros Kormányhivatala, XVII. Kerületi Hivatala 1173 Budapest 17, Pesti út 163.

Statisztikai számjel: 67063664453123101

Adószám: 67063664-2-42

Közösségi adószám: HU67063664

Bankszámlaszám: OTP 11717009-20202761

IBAN: HU16117631721523188800000000

Szerződés nyelve: magyar

 

Nagykereskedő adatai:

Telefon: +3670-509-6492

Elérhetőségi időpont: hétfő-péntek 9.00-18.00

E-mail: info@4homes.hu

 
Működő egyéni vállalkozás ellenőrzésének lehetősége
Egyéni vállalkozók nyilvántartása:
 
Közösségi adószám ellenőrzésének lehetősége
 
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-125392/2017 
(Hírlevél céljából kezelt adatbázis.)
 
Áruház adatai
 

Tárhely és domain szolgáltatók

Rackhost Zrt.

6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.

Adatvédelmi tájékoztató

Bohemiasoft s.r.o.
Rudolfovská tř. 247/85 PSČ 37001 České Budějovice
Cégjegyzékszám: 28090403
Adószám: CZ28090403
 
Az általános szerződési feltételek elfogadása
  1. A regisztráció illetve vásárlás során a felhasználó - ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni -, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. 
  1. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, nem küldhet megrendelést sem. 

A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció menete,
  2. a kosár használata,
  3. a megrendelés összeállítása,
  4. az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja,
  5. a megrendelés elküldése,
  6. a megrendelés visszaigazolása.

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó (viszonteladó) megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló és a Webáruház között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvásárolni.)
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződésírásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 
  1. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.  

 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 

 

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek nem tartalmazzák a szállítás költségeit. A Webáruház szabadon élhet az árváltoztatás jogával, előzetes bejelentési kötelezettség nélkül. A változások akkor lépnek életbe, amikor a Webáruházban online megjelennek. A megrendelt áruk a feltüntetett árakon kerülnek számlázásra. Technikai, műszaki vagy egyéb hiba miatt megjelenő téves online ár esetén, az eredeti ár kerül számlázásra!

 

Minimális rendelési érték

A megrendelés és a vásárlás alsó határa bruttó 25 000.- ft.

A rendszer az ennél alacsonyabb értékű megrendelést automatikusan elutasítja, illetve nem engedélyezi a rendelés elküldését.

 

Szállítási határidő

A szállítás maximum 3-7 munkanapot vesz igénybe.

FIGYELEM! Az év végi hónapokban (októbertől-december végéig) a szállítási határidő 5-7 munkanap is lehet, a felgyülemlett rendelések miatt!

Szállítás díja

Bruttó 75 000-. ft alatt a szállítás díja bruttó 2490.- ft (1 karton max. 30 kg lehet) 

Bruttó 75 000-. ft fölött a szállítás díjmentes.

 

A megrendelés folyamata

1. A rendelés véglegesítése

Amennyiben a vevő meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel a megrendelni kívánt termékeknek, valamint adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés" gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A „Megrendelés” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Webáruház jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.

 

2. A szerződés létrejötte

A rendelés beérkezéséről automatikus visszaigazolást küld a rendszer.

Ezt követően kerül sor a rendelés FELDOLGOZÁSÁRA. A megrendelés összekészítését követően kerül sor a rendelés véglegesítésére, amelyről szintén e-mail-ben kap értesítést.

A szerződés a megrendelés véglegesítésével jön létre!

 

3. A fizetés módja, feltételei 

– Előre utalás díjbekérő (proforma) számla alapján

A megrendelés véglegesítését követően kerül elküldésre (e-mail-ben, pdf formátumban) a díjbekérő (proforma) számla.

A vételár számlánkra való beérkezését követően a megrendelt áru haladéktalanul szállításra kerül.

Amennyiben a kiszállított termék vételárát a Vevő nem tudja megfizetni, vagy az áru az Eladónak fel nem róható okból nem adható át, a Vevő köteles az Eladónak az áru rendelkezésre állításával és a kiszállításával kapcsolatos költségeit megfizetni.

 

– Utólagos banki átutalás 

Ez a fizetési mód kizárólag folyamatos (min. 3 hónap) és rendszeres üzleti kapcsolat esetén adható, max. 7 napos fizetési határidővel.

Késedelmes fizetés esetén – a számlán feltüntetett fizetési határidőt meghaladva – az alábbi folyamat lép érvénybe:

  • A késedelmi kamat mértéke naptári félévenként változik, és az előző félév utolsó napján érvényes jegybanki alapkamattal egyezik meg. Gazdálkodó szervezetek között a késedelmi kamat mértéke a jegybanki alapkamat plusz 7%. Ez a következő számlán kerül kiszámlázásra. Amennyiben 30 napon belül nem történik újabb megrendelés, a késedelmi kamat külön kerül kiállatásra.
  • Automatikus fizetési emlékeztető küldése a könyvelés által (ebben az esetben a webáruházban nincs lehetőség újabb megrendelésre és vásárlásra).
  • Hivatalos fizetési felszólítás küldése.
  • Fizetési meghagyás foganatosítása ügyvéd és közjegyző közreműködésével, rendkívül rövid határidővel. Ezzel párhuzamosan a ki nem fizetett áruk haladéktalanul lefoglalásra kerülnek.

4. A minőségi- és mennyiség kifogásolás rendje

A vevő köteles az átadás-átvétel időpontjában az átvett termék tekintetében, az átvételkor szemrevételezéssel észlelhető esetleges minőségi, illetőleg mennyiségi kifogásait megtenni, továbbá az átvett terméket összevetni a számlán szereplő tételekkel és az esetleges eltéréseket haladéktalanul közölni.

Amennyiben az átadás-átvételkor a vevő nem él kifogással, a számlán szereplő tételek tekintendők hiánytalanul átadottnak.

A vevő az átadás-átvételt követően kizárólag a szemrevételezéssel nem észlelhető hibák (rejtett hiba) miatt élhet minőségi kifogással.

A csomag tartalmát és épségét minden esetben átvételkor azonnal ellenőrizni kell, ha sérült az áru vagy a csomagolás, illetve a csomag tartalma hiányos, akkor a csomagküldővel jegyzőkönyvet kell felvetetni. Amennyiben ezt megtette és a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású terméket veszünk vissza, és csak ebben az esetben térítjük meg a teljes vételárat a vásárló részére. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ill. nem rendeltetésszerű használatból eredő kár költségei a vevőt terhelik.

5. Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától, számított 3 munkanap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük.

FIGYELEM! Az végi hónapokban (októbertől-december végéig) a szállítási határidő 5-9 munkanap is lehet, a felgyülemlett rendelések miatt!

6. Teendők online jogokkal kapcsolatos problémák esetén

Amennyiben nem elégedett a panaszkezelési eljárásunkkal, akkor jogorvoslatért a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat.

A békéltető testületek elérhetőségeit az alábbiakban közöljük.

Békéltető testületek elérhetőségei:
http://bekeltet.hu/elerhetosegek/ 

Online megkötött adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos jogviták rendezése esetén felmerülő kérdésekkel forduljon ide bizalommal:

Magyar Online Vitarendezési Kapcsolattartó Pont:

E-mail: onlinevita@bkik.hu

Telefon: +36-1-488-2033

Online vitarendezési platform elérhetősége:http://ec.europa.eu/odr

 Európai Bizottság Online Vitarendezés

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

7. Törvényi hivatkozások 

Vonatkozó jogszabályok

Adatkezelés:
2011. évi CXII. törvény (Infotv.)

Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Jótállás
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

Szerzői jogok
1999. évi LXXVI. törvény

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

  1. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
  2. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
  3. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

 

MWQ5ZDNk