Ezeket a feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák.
Jelen ÁSZF tartalmazza a 4HOMES.HU webshop (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint.
A Webáruház címe: www.4homes.hu
A webáruház üzemeltetőjének adatai:
Cégnév: Linke Rudolf egyéni vállalkozó
Székhely címe: 1173 Budapest, Csabai út 41. (NEM értékesítő hely!)
Nyilvántartási szám: 43058922
Bejegyző és nyilvántartó hatóság: Budapest Főváros Kormányhivatala, XVII. Kerületi Hivatala 1173 Budapest 17, Pesti út 163.
Statisztikai számjel: 67063664453123101
Adószám: 67063664-2-42
Közösségi adószám: HU67063664
Bankszámlaszám: OTP 11717009-20202761
IBAN: HU16117631721523188800000000
Szerződés nyelve: magyar
Nagykereskedő adatai:
Telefon: +3670-509-6492
Elérhetőségi időpont: hétfő-péntek 9.00-18.00
E-mail: info@4homes.hu
Tárhely és domain szolgáltatók
Rackhost Zrt.
6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.
- A regisztráció illetve vásárlás során a felhasználó - ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni -, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
- Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
- A regisztráció menete,
- a kosár használata,
- a megrendelés összeállítása,
- az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja,
- a megrendelés elküldése,
- a megrendelés visszaigazolása.
Az adásvételi szerződés létrejötte:
- Ha a felhasználó (viszonteladó) megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló és a Webáruház között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvásárolni.)
- A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződésírásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
- A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek nem tartalmazzák a szállítás költségeit. A Webáruház szabadon élhet az árváltoztatás jogával, előzetes bejelentési kötelezettség nélkül. A változások akkor lépnek életbe, amikor a Webáruházban online megjelennek. A megrendelt áruk a feltüntetett árakon kerülnek számlázásra. Technikai, műszaki vagy egyéb hiba miatt megjelenő téves online ár esetén, az eredeti ár kerül számlázásra!
Minimális rendelési érték
A megrendelés és a vásárlás alsó határa bruttó 25 000.- ft.
A rendszer az ennél alacsonyabb értékű megrendelést automatikusan elutasítja, illetve nem engedélyezi a rendelés elküldését.
Szállítási határidő
A szállítás maximum 3-7 munkanapot vesz igénybe.
FIGYELEM! Az év végi hónapokban (októbertől-december végéig) a szállítási határidő 5-7 munkanap is lehet, a felgyülemlett rendelések miatt!
Szállítás díja
Bruttó 75 000-. ft alatt a szállítás díja bruttó 2490.- ft (1 karton max. 30 kg lehet)
Bruttó 75 000-. ft fölött a szállítás díjmentes.
A megrendelés folyamata
1. A rendelés véglegesítése
Amennyiben a vevő meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel a megrendelni kívánt termékeknek, valamint adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés" gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A „Megrendelés” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Webáruház jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A szerződés létrejötte
A rendelés beérkezéséről automatikus visszaigazolást küld a rendszer.
Ezt követően kerül sor a rendelés FELDOLGOZÁSÁRA. A megrendelés összekészítését követően kerül sor a rendelés véglegesítésére, amelyről szintén e-mail-ben kap értesítést.
A szerződés a megrendelés véglegesítésével jön létre!
3. A fizetés módja, feltételei
– Előre utalás díjbekérő (proforma) számla alapján
A megrendelés véglegesítését követően kerül elküldésre (e-mail-ben, pdf formátumban) a díjbekérő (proforma) számla.
A vételár számlánkra való beérkezését követően a megrendelt áru haladéktalanul szállításra kerül.
Amennyiben a kiszállított termék vételárát a Vevő nem tudja megfizetni, vagy az áru az Eladónak fel nem róható okból nem adható át, a Vevő köteles az Eladónak az áru rendelkezésre állításával és a kiszállításával kapcsolatos költségeit megfizetni.
– Utólagos banki átutalás
Ez a fizetési mód kizárólag folyamatos (min. 3 hónap) és rendszeres üzleti kapcsolat esetén adható, max. 7 napos fizetési határidővel.
Késedelmes fizetés esetén – a számlán feltüntetett fizetési határidőt meghaladva – az alábbi folyamat lép érvénybe:
- A késedelmi kamat mértéke naptári félévenként változik, és az előző félév utolsó napján érvényes jegybanki alapkamattal egyezik meg. Gazdálkodó szervezetek között a késedelmi kamat mértéke a jegybanki alapkamat plusz 7%. Ez a következő számlán kerül kiszámlázásra. Amennyiben 30 napon belül nem történik újabb megrendelés, a késedelmi kamat külön kerül kiállatásra.
- Automatikus fizetési emlékeztető küldése a könyvelés által (ebben az esetben a webáruházban nincs lehetőség újabb megrendelésre és vásárlásra).
- Hivatalos fizetési felszólítás küldése.
- Fizetési meghagyás foganatosítása ügyvéd és közjegyző közreműködésével, rendkívül rövid határidővel. Ezzel párhuzamosan a ki nem fizetett áruk haladéktalanul lefoglalásra kerülnek.
4. A minőségi- és mennyiség kifogásolás rendje
A vevő köteles az átadás-átvétel időpontjában az átvett termék tekintetében, az átvételkor szemrevételezéssel észlelhető esetleges minőségi, illetőleg mennyiségi kifogásait megtenni, továbbá az átvett terméket összevetni a számlán szereplő tételekkel és az esetleges eltéréseket haladéktalanul közölni.
Amennyiben az átadás-átvételkor a vevő nem él kifogással, a számlán szereplő tételek tekintendők hiánytalanul átadottnak.
A vevő az átadás-átvételt követően kizárólag a szemrevételezéssel nem észlelhető hibák (rejtett hiba) miatt élhet minőségi kifogással.
A csomag tartalmát és épségét minden esetben átvételkor azonnal ellenőrizni kell, ha sérült az áru vagy a csomagolás, illetve a csomag tartalma hiányos, akkor a csomagküldővel jegyzőkönyvet kell felvetetni. Amennyiben ezt megtette és a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású terméket veszünk vissza, és csak ebben az esetben térítjük meg a teljes vételárat a vásárló részére. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ill. nem rendeltetésszerű használatból eredő kár költségei a vevőt terhelik.
5. Teljesítési határidő
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától, számított 3 munkanap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük.
FIGYELEM! Az végi hónapokban (októbertől-december végéig) a szállítási határidő 5-9 munkanap is lehet, a felgyülemlett rendelések miatt!
6. Teendők online jogokkal kapcsolatos problémák esetén
Amennyiben nem elégedett a panaszkezelési eljárásunkkal, akkor jogorvoslatért a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat.
A békéltető testületek elérhetőségeit az alábbiakban közöljük.
Békéltető testületek elérhetőségei:
http://bekeltet.hu/elerhetosegek/
Online megkötött adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos jogviták rendezése esetén felmerülő kérdésekkel forduljon ide bizalommal:
Magyar Online Vitarendezési Kapcsolattartó Pont:
E-mail: onlinevita@bkik.hu
Telefon: +36-1-488-2033
Online vitarendezési platform elérhetősége:http://ec.europa.eu/odr
Európai Bizottság Online Vitarendezés
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
7. Törvényi hivatkozások
Vonatkozó jogszabályok
Adatkezelés:
2011. évi CXII. törvény (Infotv.)
Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
Jótállás
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
Szerzői jogok
1999. évi LXXVI. törvény
A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
- évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
- évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
- évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól